Продавець Avtogradus ПДВ інтернет-магазин розвиває свій бізнес на Prom.ua 9 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
577 відгуків
AVTOGRADUS.COM.UA - центр автомобільних радіаторів!Підібрати радіатор

Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть оброблені з 09:00 найближчого робочого дня (сьогодні).

+380 (68) 088-79-35
+380 (50) 106-72-52
"Avtogradus" інтернет-магазин
Кошик

Бібендум «шинний людина» — найкращий помічник автомобіліста !

Бібендум «шинний людина» — найкращий помічник автомобіліста !

Бібендум — найкращий помічник автомобіліста

Історія компанії «Мішлен» нерозривно пов'язана з їх знаменитим «шинним людиною» — Бибендумом, який вже став всесвітньо відомим рекламним героєм. Образу «Людини Мішлен» (Michelin Man), як його часто називають за кордоном, вже більше 100 років. Примітна історія цього «шинного людини».

Брати Мішлен на виставці у Ліоні

У 1894 році на виставці в Ліоні брати Мішлени звернули увагу на стопку складених на підлозі шин. У Едуарда Мішлена ця стопка викликала асоціацію з людиною без рук. Через чотири роки Андре Мішлен зустрівся з відомим тоді французьким карикатуристом Маріусом Россилоном (Marius Rossillon), який був більш відомий під псевдонімом O Galop. Карикатурист показав Андре малюнок, спочатку створений для мюнхенської пивоварні.

Початковий плакат з Бибендумом

На малюнку був зображений великий, важливий людина з величезною кухлем з пивом і оточений своїми друзями-пропойцами. Над людиною була напис на латині «Nunc est bibendum» (Якщо пити, то зараз!), приписувана Горацію. Ця картинка була відхилена пивоварнею, але у Андре Мішлен відразу виникла ідея використовувати цей образ у своїх цілях, лише замінивши людини на фігуру, складену з складених шин. Кухоль з пивом була замінена. Замість неї художник намалював келих з осколками скла, підковами та іншим сміттям. Новий образ повинен був символізувати, що шини Мішлен «проковтують» сміття і всі нерівності дороги. Як би протиставляючи надійним шинам Michelin, художник зобразив по боках картини двох персонажів, які символізували сдувшиеся шини конкурентів. Сучасники того часу легко впізнавали в цьому конкурента компанію Джона Данлопа — головного противника братів Мішлен на той момент.

Так виник рекламний образ компанії «Michelin» — «шинний людина». Спочатку він не мав імені «Бібендум», а називався просто «Мішленівський людина» (Michelin Man). Свою нинішню назву Bibendum отримав лише через кілька років, коли на одному заході хтось із гостей вигукнув: «О, а ось і Бібендум йде», показуючи на наближення одного з братів Мішлен. Дане прізвисько стало популярним. Однак воно «приклеїлося» не до братів Мішлен, а до їх рекламного «людині». З тих пір «Michelin Man» став «Бибендумом».

Один з перших рекламних плакатів з Бибендумом

Як можна побачити на картинці, початковий варіант «шинного людини» був мало схожий на сучасний варіант. На перших мішленівських рекламних зображеннях «Мішленівський людина» складався з велосипедних шин, з'єднаних один з одним. На «носі» був лорнет, в роті — запалена сигара Гавана, а на пальцях — великий перстень.

Один з перших рекламних плакатів з Бибендумом

Сучасній людині такий спосіб може видатися дивним, однак всі деталі і відмінності з сучасним варіантом цілком зрозумілі:

Дорога сигара, лорнет і великий перстень повинні були символізувати солідність «Людини», тобто це був зразок типового представника буржуазії того часу. Тоді дозволити собі автомобіль могли тільки дуже багаті люди. Для залучення цієї цільової аудиторії і був створений подібний образ.

Незвично вузькими шини «Людини» були з-за того, що спочатку «Michelin Man» був складений з велосипедних шин, і лише у другій половині 20-го століття замість велосипедних шин Бібендум був «переодягнений» в автомобільні. До того ж перші автомобільні шини теж були сильно вже нинішніх.

Світло-бежевий колір «Людини» теж не випадковий. Для пояснення цього треба згадати, що до 1912 року в шини не додавали сажу, тому вони зберігали колір свого вихідного сировини — натурального каучуку (соку гевеї).

Якщо в перших рекламних кампаніях «Шинний людина» постає як багатий, поважний буржуа, то через якийсь час, коли автомобілі стали більш доступними і їх кількість на вулицях різко збільшилася, змінився образ Бібендума. Тепер він став позиціонуватися як помічник автомобіліста, готовий прийти на допомогу, де б він не знаходився. На рекламних плакатах початку 20-го століття Бібендум зображений кидающим свої шини, з яких складається його тіло, що потрапили в халепу автомобілістам.

Бібендум ділиться своїми запасними колесами
   
Бібендум допомагає автомобілістам
   

З часом образ Бібендума ставав все менш агресивним, щоб заслужити симпатію як можна більш широкої аудиторії. Поступово зникали і початкові ознаки представника буржуазії. У 1925 році Бібендум «позбувся» лорнета, а в 1929 році — сигари.

У наш час «Шинний людина» також позиціонується як один автомобілістів. В рекламних роликах і плакатах Бібендум все також ділиться своїми запасними шинами з потрапили в неприємності водіями. При цьому є така цікава деталь, що шини тепер роблять чорними, а сам «шинний людина» залишився білим. І в рекламних роликах можна побачити, як з свого білого «тіла» Бібендум витягує чорні шини.

Бібендум - мультяшний герой рекламних роликів Мішлена

«Шинний людина», а в сучасних роликах він тепер зображується у вигляді мультяшного героя, активно бореться з несприятливими факторами на дорозі: ожеледицею, снігом, руйнуючим впливом покриття дороги на шини. Також Бібендум завжди на варті, коли справа стосується економії палива і турботи про екологію, наприклад, в рекламних роликах, де він виручає автомобілістів від чудовиська — паливної заправки, рятуючи від спустошень їх гаманці. «Людина Мішлена» піклується про максимальної схоронності Ваших шин.

Бібендум піклується про ваших шинах

Бибендум активно старается, чтобы езда на автомобиле была максимально безопасной, пропагандируя аккуратность за рулем и правильный уход за автомобилем, акцентируя внимание на шинах (что вполне логично). Придерживаясь советов «шинного человека», скажем и мы несколько слов о выборе шин.

Все мы понимаем, что для каждого сезона автомобиль должен быть «обут» в соответствующие сезону шины Мишлен. Помимо этого, не стоит забывать следить за чистотой колес и за тем, чтобы в них всегда было правильное давление, которое рекомендуется автопроизводителем.

Компания «Michelin» обладает собственным заводом на территории России. Находится он в Московской области, в деревне Давыдово. Это позволяет компании активно откликаться на пожелания потребителей своей продукции. Как уже было сказано выше, для каждого сезона должна быть использована соответствующая резина. Чтобы облегчить себе выбор, какой модели купить шины Мишлен, можем дать совет: лучше всё покупать в надежном магазине, где в наличии только качественные шины и самый большой выбор шин Michelin. Одним из таких магазинов является гипермаркет «Avtogradus». Тут Ви знайдете широкий асортимент літньої і зимової гуми Мішлен. Професійні консультанти завжди будуть раді допомогти Вам із вибором. «Автоградус» — кращий вибір для покупки якісних шин Michelin.

Бібендум рекомендує!

Інші статті
  • Двигун OM 366 та його модифікації: надійність та довговічність у кожній деталі
    Двигун OM 366 та його модифікації: надійність та довговічність у кожній деталі
    Двигун OM 366 — це легендарний дизельний силовий агрегат, розроблений і випущений компанією Mercedes-Benz у 1980-х роках. Він належить до серії OM 300, яка відома своєю надійністю, простотою обслуговування та тривалим терміном служби. Двигун широко використовувався в вантажівках, автобусах, сільськогосподарській та промисловій техніці, що зробило його популярним вибором для тих, хто шукав міцність та витривалість.
    Повна версія статті
  • Mogesan: Виробник високоякісних компонентів для двигунів
    Mogesan: Виробник високоякісних компонентів для двигунів
    Завод Mogesan – це відомий турецький виробник високоякісних компонентів для двигунів, таких як гільзи, поршні, поршневі кільця та поршнекомплекти. Компанія здобула міжнародне визнання завдяки своїй надійній продукції та орієнтації на задоволення потреб клієнтів. Основні цінності Mogesan – це надійність, лояльність, відкрите спілкування та вдячність, що дозволяє компанії будувати довготривалі відносини з клієнтами та бізнес-партнерами.
    Повна версія статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner