ГІЛЬЗО-ПОРШНЕВІ ГРУПИ ВІД МІНСЬКОГО МОТОРНОГО
ВАТ «Управляюча компанія холдингу «МІНСЬКИЙ МОТОРНИЙ ЗАВОД» реалізує в новій фірмовій упаковці оригінальні запасні частини власного виробництва:
-поршень
-гільза циліндрів
-палець поршневий
-вал розподільчий
-гільзо-поршнева група
ВАЖЛИВО! ВСТАНОВЛЕННЯ ОРИГІНАЛЬНИХ ГІЛЬЗО-ПОРШНЕВИХ ГРУП ДОЗВОЛИТЬ ЗАБЕЗПЕЧИТИ НАДІЙНУ РОБОТУ ДВИГУНА Й НЕ СТАТИ ПРИЧИНОЮ СЕРЙОЗНИХ ДЕФЕКТІВ.
Впровадження на УКХ «ММЗ» сучасних технологій дозволяє забезпечити високу якість гільзо-поршневих груп:
· оптимальний мікрорельєф робочих поверхонь гільз, який представляє собою чергування поверхонь з низькою шорсткістю (плато) і вузьких глибоких западин (рисок), що забезпечує достатню компресію і необхідну маслоємність;
· сучасний комплекс обладнання фірми "FAMAR" (Італія) дозволяє здійснювати повний технологічний цикл виготовлення поршнів для всієї гами двигунів нашого підприємства, стабільно забезпечувати параметри зовнішнього профілю поршнів, канавок під поршневі кільця, пальцевого отвори.
Застосування контрафактних гільз і поршнів тягне:
- руйнування гільз і поршнів (не витримані хімсклад, микростркутура, міцнісні показники матеріалу);
- порушення в роботі газового стику, підвищення монтажна деформація гільз, збільшений витрата масла (не витримані геометричні параматры гільз);
- освіта натиров на робочих поверхнях поршня і гільзи, можливо заклинювання поршня (не витримані параметри мікрогеометрії робочої поверхні гільзи);
- потрапляння олаждющей рідини в олія (не витримані розміри й допуск радіального биття нижнього садивного пояса).
Ущільнювальні кільця гільз Мінського моторного заводу 50-1002022, 245-1002022-А1, 245-1002022-А що застосовуються в дизелях ММЗ виготовлені з високоякісної гуми, мають робочий температурний режим від -30 °С до 150 °С і низький коефіцієнт відносної залишкової деформації.
УВАГУ СПОЖИВАЧА!
На ринку присутні кільця гільз інших виробників з маркуванням 245-1002022. За результатами випробувань в Центральній випробувальної лабораторії фахівці Управління головного конструктора Мінського моторного заводу дали висновок, що кільця з маркуванням 245-1002022 показали невідповідність вимогам ГОСТ 18829-73 по параметру відносної залишкової деформації та вимогам КД по діаметру і наявності облоя.
Застосування в комплектації двигунів Мінського моторного заводу ущільнювальних кілець з зазначеними невідповідностями неприйнятно, оскільки тягне за собою порушення герметичності системи охолодження двигуна і потрапляння охолоджувальної рідини в систему змащення, що в свою чергу призводить до важких пошкоджень деталей двигуна: колінчастого вала, вкладишів, шатунів, циліндропоршневої групи, розподільного валу, блоку циліндрів і т. д.
- Двигун OM 366 та його модифікації: надійність та довговічність у кожній деталіДвигун OM 366 — це легендарний дизельний силовий агрегат, розроблений і випущений компанією Mercedes-Benz у 1980-х роках. Він належить до серії OM 300, яка відома своєю надійністю, простотою обслуговування та тривалим терміном служби. Двигун широко використовувався в вантажівках, автобусах, сільськогосподарській та промисловій техніці, що зробило його популярним вибором для тих, хто шукав міцність та витривалість.Повна версія статті
- Mogesan: Виробник високоякісних компонентів для двигунівЗавод Mogesan – це відомий турецький виробник високоякісних компонентів для двигунів, таких як гільзи, поршні, поршневі кільця та поршнекомплекти. Компанія здобула міжнародне визнання завдяки своїй надійній продукції та орієнтації на задоволення потреб клієнтів. Основні цінності Mogesan – це надійність, лояльність, відкрите спілкування та вдячність, що дозволяє компанії будувати довготривалі відносини з клієнтами та бізнес-партнерами.Повна версія статті