Виробник БЗТДиА

Історія підприємства бере свій початок у серпні 1945 року. Тоді в місті Бобруйську була організована Бобруйська міжрайонна майстерня капітального ремонту. У функції майстерні входили: ремонт тракторних моторів, виготовлення та реєстрація запасних частин до тракторів та інших сільськогосподарських машин.
У липні 1958 року на базі Бобруйської міжрайонної майстерні капітального ремонту був створений «Бобруйський ремонтний завод», спеціалізацією якого були визначені ремонт малотоннажних вантажних автомашин, а також двигунів до тракторів.
В кінці 1959 року «Бобруйський ремонтний завод» був перейменований на «Бобруйський завод автотракторних деталей» і переорієнтований на випуск нової продукції – запасних частин до автомобілів і тракторів. У процесі перебудови виробництва на площах монтувалося нове обладнання, освоювались нові види продукції, технологічні процеси, будувалися нові корпуси.
У результаті вжитих заходів уже в 1963 році було освоєно виробництво 24-х найменувань запчастин до тракторів та автомобілів, а так само передано з Мінського тракторного заводу і освоєно 16 найменувань запасних частин до тракторів МТЗ.
11 квітня 1972 року було організовано виробниче об'єднання «Мінський тракторний завод», до складу якого увійшов і Бобруйський завод ТДиА. З цього періоду за рахунок тісної кооперації з МТЗ асортимент що випускаються запчастин до тракторів мінського виробництва став розширюватися щорічно. В результаті на сьогоднішній день загальна номенклатура деталей і вузлів, що випускаються «Бобруйским заводом тракторних деталей і агрегатів» досягла близько 1500 найменувань.
З січня 2007 року підприємство по ліцензії Мінського тракторного заводу почало випуск малогабаритних тракторів "Беларус-320" потужністю 36 л. с. і його модифікацій: машини навантажувальної "Беларус МП-320", прибиральної машини "Беларус МУ-320", машини-вантажно-прибиральної "Беларус МПУ-320". У грудні 2008 року з конвеєра зійшов перший трактор "Беларус-422.1", а в жовтні 2009 року-трактори "Беларус-422" і "Беларус-622". В кінці 2009 року РУП "БЗТДиА" освоїло випуск трактори "Беларус-321" (36л.з.), а в грудні 2010 року була представлена нова модель трактора "Білорус-311". Всього за час після початку виробництва заводчанами освоєно виробництво 9-ти основних моделей тракторів та 9-ти моделей комунальних машин на їх базі, а також самоскидного напівпричепа ПМТ-330, призначеного для роботи з тракторами 320-ї серії.
Сьогодні ВАТ «Бобруйський завод тракторних деталей і агрегатів» — сучасне індустріальне підприємство, що минув за 65 років шлях від невеликих майстерень по ремонту тракторів і техніки для сільського господарства до одного з лідерів білоруської сільгоспмашинобудування.
Продукция завода пользуется повышенным спросом, как на внутреннем рынке, так и в странах ближнего и дальнего зарубежья. Основным экспортным рынком сбыта продукции предприятия в последние годы является Российская Федерация. Значительные объемы, как запасных частей, так и тракторов поставляются и на рынки других стран Восточной Европы (Украина, Чехия, Словакия, Польша, Литва и т.д.), Центральной Азии (Казахстан, Узбекистан, Таджикистан, Кыргызстан и т.д.), Закавказья (Армения, Азербайджан, Грузия). Постійні партнери заводу працюють в таких країнах як Болгарія, Венесуела, В'єтнам, Німеччина, Монголія, Румунія, Пакистан, Сербія та ін. Всього продукція з маркою заводу поставляється більш ніж в 50 країн світу.
Фахівці підприємства постійно працюють над збільшенням номенклатури виробленої продукції і розширенням географії її поставок.
- Сидіння Cametet (Канада): комфорт і надійність для вашої технікиПродукція Cametet (Канада) — це еталон якості, комфорту та надійності.Повна версія статті
- Двигун OM 366 та його модифікації: надійність та довговічність у кожній деталіДвигун OM 366 — це легендарний дизельний силовий агрегат, розроблений і випущений компанією Mercedes-Benz у 1980-х роках. Він належить до серії OM 300, яка відома своєю надійністю, простотою обслуговування та тривалим терміном служби. Двигун широко використовувався в вантажівках, автобусах, сільськогосподарській та промисловій техніці, що зробило його популярним вибором для тих, хто шукав міцність та витривалість.Повна версія статті