Дизельні двигуни для переобладнання автомобілів БРДМ-2

Двигун Д245.30Е2 і установка на БРДМ-2
Дорогі українці!
На жаль нас, торкнулася війна та не просто торкнулася, а прийшла в наш дім. Як відомо ми живі, поки щось робимо, експериментуємо і головне не здаємося! В складній економічній ситуації в країні, наші конструктори, волонтери та всі люди яким не байдужа доля і життя наших захисників займаються модернізацією старої військової техніки. В основному це техніка з часів СРСР. Ця техніка не тільки фізично застаріла, але і морально. Показники швидкості, мобільності, зручності і багато інші характеристики вже давно придбали інший вигляд і мають зовсім інші норми і стандарти.
Українська модернізація БРДМ-2 – це заміна бензинового двигуна на дизельний двигун Д-245.30Е2, виробництва Мінського Моторного Заводу.
Даний силовий агрегат в основному використовувався на автомобілі МАЗ 4370. В наш час з певними доробками та переобладнанням БРДМ-2 двигун встановлюється і на бронетехніку. Дизель Д245.30Е2 і його модифікації мають чотиритактний дизельний, 4х-циліндровий двигун внутрішнього згоряння з вертикальним і рядним розташуванням циліндрів. Двигун володіє високими техніко-економічними показниками завдяки турбонаддуву з проміжним охолодженням повітря.
Вашій увазі надана таблиця порівняння з бензиновим двигуном, а також його переваги.
Опис
Порівняння основних експлуатаційні характеристики бензинового і дизельного двигунів для БРДМ-2:
Найменування | од. зм. | Параметри | |
до модернізації | після модернізації | ||
Двигун | Марка | ГАЗ-41 | Д245.30Е2 |
Тип | карбюраторний | дизельний | |
Потужність | л. с. | 140 | 156 |
Застосовується паливо | бензин А-76 | діз. паливо | |
Питома витрата палива | г/л. с.·ч. | 250 | 154 |
Максимальний крутний момент | кгс·м | 36 | 53,7 |
Максимальна швидкість | км/год | 95-100 | 90-95 |
Запас ходу | км | 750 | 900 |
Витрата палива при русі по шосе | л/100 км | 37,3 | 31,1 |
виробництва ВАТ ММЗ:
- Сидіння Cametet (Канада): комфорт і надійність для вашої технікиПродукція Cametet (Канада) — це еталон якості, комфорту та надійності.Повна версія статті
- Двигун OM 366 та його модифікації: надійність та довговічність у кожній деталіДвигун OM 366 — це легендарний дизельний силовий агрегат, розроблений і випущений компанією Mercedes-Benz у 1980-х роках. Він належить до серії OM 300, яка відома своєю надійністю, простотою обслуговування та тривалим терміном служби. Двигун широко використовувався в вантажівках, автобусах, сільськогосподарській та промисловій техніці, що зробило його популярним вибором для тих, хто шукав міцність та витривалість.Повна версія статті