Дизельні двигуни для переобладнання автомобілів БРДМ-2
Двигун Д245.30Е2 і установка на БРДМ-2
Дорогі українці!
На жаль нас, торкнулася війна та не просто торкнулася, а прийшла в наш дім. Як відомо ми живі, поки щось робимо, експериментуємо і головне не здаємося! В складній економічній ситуації в країні, наші конструктори, волонтери та всі люди яким не байдужа доля і життя наших захисників займаються модернізацією старої військової техніки. В основному це техніка з часів СРСР. Ця техніка не тільки фізично застаріла, але і морально. Показники швидкості, мобільності, зручності і багато інші характеристики вже давно придбали інший вигляд і мають зовсім інші норми і стандарти.
Українська модернізація БРДМ-2 – це заміна бензинового двигуна на дизельний двигун Д-245.30Е2, виробництва Мінського Моторного Заводу.
Даний силовий агрегат в основному використовувався на автомобілі МАЗ 4370. В наш час з певними доробками та переобладнанням БРДМ-2 двигун встановлюється і на бронетехніку. Дизель Д245.30Е2 і його модифікації мають чотиритактний дизельний, 4х-циліндровий двигун внутрішнього згоряння з вертикальним і рядним розташуванням циліндрів. Двигун володіє високими техніко-економічними показниками завдяки турбонаддуву з проміжним охолодженням повітря.
Вашій увазі надана таблиця порівняння з бензиновим двигуном, а також його переваги.
Опис
Порівняння основних експлуатаційні характеристики бензинового і дизельного двигунів для БРДМ-2:
Найменування | од. зм. | Параметри | |
до модернізації | після модернізації | ||
Двигун | Марка | ГАЗ-41 | Д245.30Е2 |
Тип | карбюраторний | дизельний | |
Потужність | л. с. | 140 | 156 |
Застосовується паливо | бензин А-76 | діз. паливо | |
Питома витрата палива | г/л. с.·ч. | 250 | 154 |
Максимальний крутний момент | кгс·м | 36 | 53,7 |
Максимальна швидкість | км/год | 95-100 | 90-95 |
Запас ходу | км | 750 | 900 |
Витрата палива при русі по шосе | л/100 км | 37,3 | 31,1 |
виробництва ВАТ ММЗ:
- Двигун OM 366 та його модифікації: надійність та довговічність у кожній деталіДвигун OM 366 — це легендарний дизельний силовий агрегат, розроблений і випущений компанією Mercedes-Benz у 1980-х роках. Він належить до серії OM 300, яка відома своєю надійністю, простотою обслуговування та тривалим терміном служби. Двигун широко використовувався в вантажівках, автобусах, сільськогосподарській та промисловій техніці, що зробило його популярним вибором для тих, хто шукав міцність та витривалість.Повна версія статті
- Mogesan: Виробник високоякісних компонентів для двигунівЗавод Mogesan – це відомий турецький виробник високоякісних компонентів для двигунів, таких як гільзи, поршні, поршневі кільця та поршнекомплекти. Компанія здобула міжнародне визнання завдяки своїй надійній продукції та орієнтації на задоволення потреб клієнтів. Основні цінності Mogesan – це надійність, лояльність, відкрите спілкування та вдячність, що дозволяє компанії будувати довготривалі відносини з клієнтами та бізнес-партнерами.Повна версія статті