Продавець Avtogradus з ПДВ розвиває свій бізнес на Prom.ua 9 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
608 відгуків
AVTOGRADUS.COM.UA - центр автомобільних радіаторів!Підібрати радіатор
+380 (68) 088-79-35
+380 (50) 106-72-52
"Avtogradus" інтернет-магазин
Кошик

23.міст передній камаз

Передні мости автомобіля Камаз

Передній ведучий міст автомобілів КамАЗ залишаючись керованим, в той же час передає момент, що крутить ведучим колесам. Так само як і задні мости, фронтальний складається з головної передачі, диференціала і півосей з шарнірами рівних кутових швидкостей. До фланців кожухів на шпильках закріплені кульові опори поворотного кулака. Шворінь зроблений розрізним і виготовлений у вигляді двох шипів, приварених до кульової опори. На ці шипи надягають корпус поворотного кулака. Між шпилькою і корпусом встановлені конічні роликопідшипники.

Піввісь переднього ведучого моста виготовлена як одне ціле з кулаком і називається внутрішнім кулаком. Внутрішній кулак з'єднаний із зовнішнім кулаком карданним шарніром кулачкового типу рівних кутових швидкостей. Картер переднього ведучого моста відлитий заодно з лівим коротким кожухом напівосі. Правий кожух запресований в картер моста.

До корпусів поворотних кулаків шпилькамиприкреплены цапфи і супорта гальмівних механізмів. Всередині цапфи проходить зовнішній кулак, що обертається в бронзовій втулці. Колесо наводиться повернення від зовнішнього кулака через маточину і фланець. Для змазування карданного шарніра у внутрішній порожнині поворотних кулаків закладають по 3 л суміші трансмісійного масла,вживаного для головних передач і ведучих мостів, і консистентного мастила Литол24 (по 50 %). Передній міст автомобілів із колісною формулою 6X4 являє собою балку, в якій нерухомо закріплених у ній клинами шворнях встановлені поворотні кулаки. Балка штампована має двотаврове перетин, а також два майданчики для кріплення ресор, що з'єднують її з рамою. Середня частина балки вигнута для забезпечення більш низькою установки двигуна. На цапфі кулака з допомогою гайки, двох замкових шайб і контргайки закріплена маточина колеса, що обертається на двох конічних роликових підшипниках.

З метою забезпечення стабілізації керованих коліс осі отворів під шворні нахилені в поперечній площині на 8°, а в поздовжньому — на 3° назад по відношенню до рами. Поворотні кулаки можуть вільно повертываться на шворнях завдяки підшипників у вигляді двох втулок, запресованих у вушка поворотних кулаків, і наполегливого підшипника, що складається з опорного кільця, шайби та встановленим між нижніми торцями вушка балки і поворотного кулака. Між верхніми торцями вушка балки і кулака встановлені шайби, з допомогою яких регулюють осьовий зазор в шкворневом з'єднанні. Отвори в кулаках після установки шкворня закривають кришками з прокладками для захисту підшипників від бруду і пилу. Верхня кришка на відміну від нижньої має запобіжний клапан для виходу мастила. Важелі закріплені в кулаках гайки з шплінтами. Важелі від провертання в кулаках зафіксовані сегментними шпонками. Кути повороту кулаков обмежують упори, які при максимальному повороті впираються в бобишки балки.

мост передний камаз

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner