Продавець Avtogradus інтернет-магазин розвиває свій бізнес на Prom.ua 9 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
525 відгуків
AVTOGRADUS.COM.UA - центр автомобільних радіаторів!Підібрати радіатор

Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть оброблені з 09:00 найближчого робочого дня (сьогодні).

+380 (68) 088-79-35
+380 (50) 106-72-52
"Avtogradus" інтернет-магазин
Кошик

22.вали карданні камаз

ВАЛ КАРДАННИЙ НА КАМАЗ БУДЬ-ЯКОЇ МОДЕЛІ.

У цій підгрупі ми опишемо принцип роботи трансмісії Камазу, а також пристрій і особливості роботи одного з важливих її компонентів, який називається – вал карданний КАМАЗ.

Автомашини вироблені на Камському заводі володіють значним технічним потенціалом вираженим у порівняно великій потужності, відмінній прохідності, а також універсальністю модельного ряду. Досягти таких високих показників вдалося завдяки установці потужного дизельного двигуна і високоефективних вузлів трансмісії.

Пристрій трансмісії вантажних машин.

Потужність двигунів, що встановлюються на Камази знаходиться в діапазоні від 260 до 400 кінських сил, дані агрегати здатні виробляти значний крутний момент, реалізувати який в подальшому мають елементи трансмісії автомашини. Трансмісія машини сконструйована таким чином, щоб забезпечити трансформацію крутного моменту на колеса вантажівки з найменшими втратами потужності, забезпечивши при цьому технічні характеристики закладені в конструкторської документації. Як підсумок – це відмінна прохідність, висока вантажопідйомність та інші динамічні якості автомашини.

Трансмісійні рішення застосовуються на КАМАЗах спроектовані в залежності від кількості осей і особливості підключення колісних пар. Трансмісії КАМАЗа поділяються на два типу: з механічною або автоматичною коробкою передач.

За весь період виробництва, Камази оснащувалися тільки механічною коробкою передач. Але останнім часом з конвеєра заводу зійшли примірники, оснащені автоматичними перемикаючими модулями німецького (ZF) та американського (Allison Transmission) виробництва. Автомобілів з автоматичною коробкою передач поки не багато і це тягачі, призначені для їзди по магістралях де не потрібне часте перемикання швидкостей. Всі інші модифікації, які працюють у важких та суворих умовах, оснащені перевіреної класичної "механікою".

В даний час використовується кілька різних варіантів трансмісії, що забезпечують рух автотранспорту, що залежать від числа провідних осей і способів їх підключення.

Схема 4*2, є найпростішою, що складається з наступних деталей: вал карданний КАМАЗ з'єднує прикріплена до корпусу мотора коробку передач, ведучого моста, що має в своєму корпусі блок шестерень основний передачі і диференціал. Трансмісія такого типу встановлена на моделях КАМАЗ-4308, 5308 та інших.

Схема 4*4, в додаток до вищеописаної конструкції, в ланцюг приводу включається роздавальна коробка, яка встановлюється за коробкою перемикання передач, приймаючи крутний момент від її вторинного валу, а карданні вали з'єднують роздавальну коробку КАМАЗ з переднім і заднім ведучими осями. Управляється "роздатка" водієм з кабіни, підключаючи передню вісь у міру потреби. За цією методикою зібрана трансмісія КАМАЗ-4326 і йому подібних.

Схема 6*4, є найбільш поширеною системою приводу КАМАЗа. Трансмісія даного типу виконана наступним чином: обертаючий момент надходить на проміжний міст від коробки передач і ділиться на дві складові, одна з яких приводить в дію сам проміжний міст, а інша, за допомогою валу карданного КАМАЗ передається на задній міст. Даним типом трансмісії оснащена велика частина випускаються вантажівок, серед них моделі КАМАЗ-5320, 65117 та інші.

Схема 6*6, являє собою повнопривідну систему, доповнюючи вищеописану схему роздавальної коробкою і додатковим карданом, що з'єднує її з передньою віссю. Особливістю даного виду трансмісії є те, що вращающее зусилля на задню вісь трансформується за допомогою валу карданного КАМАЗ від проміжного мосту. За цим принципом здійснюється привід вантажівок КАМАЗ-4310, 65111 та інших.

Схема 8*6 і 8*8, при зборі трансмісії за даною методикою міжосьовий диференціал розташований у проміжних мостах, але деякі моделі машин, такі як КАМАЗ-6350 мають провідними всі вісім коліс і експлуатуються у військах, обладнуються роздавальної коробкою. Важливою особливістю є те, що роздавальна коробка в обов'язковому порядку встановлюється на автомобілі КАМАЗ оснащені лебідкою.

Підводимо підсумок відмінності карданних валів і карданної передачі.

Карданні вали КамАЗ залежать від колісних формул марки вантажівки. Тривісні автомобілі 6х4 (самоскид КамАЗ-5510, МАЗ-64226) складається з двох карданних валів, а авто з повним приводом (КамАЗ-6522) має чотири карданних вала.

Стук кардана пов'язаний із зносом деталей, що провокує подальший вихід з ладу деталей передачі. В процесі ремонту замінюються карданні шарніри, шліцьові з'єднання, балансувальні пластини. Підшипники хрестовини підлягають розбиранню для заміни сальників, манжет, склянок і пластин.

Інтернет-магазин "Автоградус" реалізує карданні вали для всіх видів карданних передач для автомобілів КАМАЗ: основний карданний вал КАМАЗ з дільником і без дільника; карданний вал переднього; середнього, заднього мостів. Широкий асортимент карданних валів для КАМАЗа виробництва самого автозаводу і провідних вітчизняних виробників, комплектація під конкретне замовлення, низькі ціни, зручні форми розрахунків, гарантія якості забезпечують нашим клієнтам всі необхідні умови для вдалої покупки.

Придбати даний карданний вал можна різними формами оплати, а для юросіб доступний безготівковий розрахунок з ПДВ. Є можливість пролонгування оплати (відстрочка). За необхідності організовуємо пересилання в усі регіони України. Жителі Києва та області можуть замовити кур'єрську доставку до дверей або забрати товар самовивозом. Замовлення оформляються шляхом подачі заявок через форму замовлення на сторінці товару, також їх можна зробити по електронній пошті або за номерами телефонів зазначених у контактах.

Інтернет-магазин "Avtogradus" пропонує купити карданний вал на камаз і оригінальні запчастини для карданного валу всіх моделей КамАЗ.

КОНСТРУКЦІЯ І ПРИЗНАЧЕННЯ КАРДАННОГО ВАЛУ.

за Допомогою карданних пристроїв здійснюється трансформація обертаючого зусилля від коробки перемикання швидкостей на всі необхідні вузли: провідні мости, лебідку та інші навісні та причіпні пристрої. З-за своєї конструкційної особливості, вал карданний КАМАЗ здатний трансформувати вращающее зусилля при різному розташуванні пов'язаних їм вузлів, а також під різним кутом. Дана властивість відсутня у примірників жорсткої конструкції.

В залежності від оснащення і схеми привода вантажного автомобіля, складу його трансмісії може входити від двох до семи карданних валів. Два кардана КАМАЗ, що мають у своєму складі проміжну опору, використовуються на вантажівках з системою приводу 4*2. Конструкційно такий вал представляє в цілому одну деталь з трьома з'єднувальними хрестовинами. У трансмісії машин приводяться за схемою 6*4 також працює два кардана КАМАЗ, один з яких з'єднує коробку передач і проміжну вісь, а іншого – проміжну і задню вісь. Чотири кардана КАМАЗ є на вантажівках зі схемою привода 6*6: один знаходиться між роздавальної коробкою і коробкою передач, два інших з'єднують передні і проміжний міст з коробкою передач і четвертий пов'язує проміжний і задній міст.

Якщо в комплектації машини є лебідка, то присутній додатковий вал, приводить її в дію, який складається з трьох частин і чотирьох шарнірів.

Конструкція карданних валів встановлюються на привід передній і задній осі, відрізняється від конструкції валу приводу проміжної осі. Вал карданний КАМАЗ приводу передній і задній осі зроблений з труби, з одного боку, має вилку, а з іншого – шліци на внутрішній частині, в дані шліци поміщається невеликий шлицевой стрижень виготовлений спільно з вилкою. В подальшому, за допомогою хрестоподібних шарнірів ці вилки закріплюються до фланцевим вилок за допомогою підшипників голчастого типу. Торцева частина фланця прикріплюється до відповідних деталей мостів і роздавальної коробки за допомогою болтів.

Відміну карданного механізму привода проміжної осі полягає в наявності ковзної вилки в шліцьовому з'єднанні, що дозволяє валу змінювати свою довжину при проходженні автомобілем нерівностей, в іншому конструкція і способи з'єднань ідентичні вищеописаним.

В конструкції карданних механізмів є супутні компоненти: ущільнювачі між трубами і шліцьових стрижнями, балансири, заглушки.

Для правильного складання валу карданного КАМАЗ, на його корпусі присутні відповідні покажчики. Додатковий компонент мають кардани встановлені на вантажівках з системою приводу 4*2 і в механізмах приводу лебідки, це залізна опора з підшипником, що прикріплюється за допомогою болтів до рами автомобіля.

Технічні характеристики карданних валів КАМАЗ мають деякі відмінності від інших аналогічних деталей машин подібного класу, але конструкційно виконані аналогічно їм.

Варіанти карданних валів для автомобілів КАМАЗ

6520Г-2201011-11 Вал карданний КамАЗ заднього мосту (L=691мм, 4отв.);

43118-2202011-31 Вал карданний КамАЗ основний (між КПП і РК) (торц.шл.) 450мм;

4310-2202011-02 Вал карданний КамАЗ-4310 основний (4 отв.)L=409мм;

4310-2203011 Вал карданний КамАЗ-4310 переднього моста (4 отвори, L=1136мм);

4310-4502010 Вал карданний Камаз-4310 передній;

4310-2205011-03 Е Вал карданний КамАЗ-4310 середнього моста (L=727мм);

4310-2205011-03 Вал карданний КамАЗ-4310 середнього моста (L=727мм) Белкард;

43118-2203011-30 Вал карданний КамАЗ-431118 передн.моста (4 отв.) L=1305мм;

43118-2203011-31 Вал карданний КамАЗ-431118 передн.мосту. торц.шліци (4 отв.) L=1285мм;

43114-2203011 Вал карданний КамАЗ-43114 переднього моста ( 4отв., L=1127мм ,торц шл.);

43114-2202011-01 Вал карданний КамАЗ-43114,43118,4326,43501,53228,53229, Урал-4320,43206 основний;

5320-2201011-03 Вал карданний КамАЗ-5320 заднього мосту (L=724мм);

5320-2201011-03. Вал карданний КамАЗ-5320 заднього мосту (L=724мм);

5320-2205011-04 Вал карданний КамАЗ-5320 середнього моста (4 отвори, L=983мм);

53212-2205011-03 Е Вал карданний КамАЗ-53212 середнього моста (4 отв., L=1483мм);

53212-2205011-11 Е Вал карданний КамАЗ-53212 середнього мосту (8 отв., L=1490мм);

53212-2205011-11 Вал карданний КамАЗ-53212 середнього мосту (8 отв., L=1490мм) Белкард;

53215-2205011-10 Вал карданний КамАЗ-53215 середнього моста (4 отв.) L=1454мм;

53605-2201011-15 Вал карданний КамАЗ-53605 заднього моста 4отв.d15 на D150 торц.шліц. L=1385;

5410-2205011-04 Е Вал карданний КамАЗ-5410, 5511 середнього моста (4 отв., L=638мм) н. о.;

5410-2205011-04 Вал карданний КамАЗ-5410, 5511 середнього моста (4 отв., L=638мм) н. о. Белкард;

54105-2205011-10 Вал карданний КамАЗ-54105, 65115 середнього моста (4 отв.) L=629мм, торц.шліци;

54112-2205011-02 Вал карданний КамАЗ-54112 основний (8 отв.) L=646мм;

5511-2205011-03 Вал карданний КамАЗ-5511 середнього моста (4 отв., L=638мм);

5511-2205011-12 Вал карданний КамАЗ-5511 середнього моста (4 отв., L=818мм);

5511-2205011-13 Вал карданний КамАЗ-5511 середнього моста (4 отв., L=818мм) Белкард;

55111-2205011 Вал карданний КамАЗ-55111 середнього моста (4-отв.L-786);

6460-2205011 Вал карданний КамАЗ-6460 середн.моста L=850мм БЕЛКАРД;

53205-2201011-10 Е Вал карданний КамАЗ-65111,53229 задн.моста (4 отв.) L=709мм;

53205-2201011-10 Вал карданний КамАЗ-65111,53229 задн.моста (4 отв.) L=709мм Белкард;

6520-2201011-10 Вал карданний КамАЗ-6520 задн.моста (4отв.,торц.шліци) L=(686+165)мм;

6520Г-2205011-10 Вал карданний КамАЗ-6520 пор. моста L=1418мм;

43253-2201011-10 Вал карданний КамАЗ-6522 переднього моста

Завжди Ваш інтернет-магазин "Автоградус"

 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner