Продавець Avtogradus з ПДВ розвиває свій бізнес на Prom.ua 9 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
609 відгуків
AVTOGRADUS.COM.UA - центр автомобільних радіаторів!Підібрати радіатор
+380 (68) 088-79-35
+380 (50) 106-72-52
"Avtogradus" інтернет-магазин
Кошик

16.зчеплення камаз

Зчеплення установлено в картері, який виготовлений з алюмінієвого сплаву і виконаний заодно з картером переднього дільника коробки передач. Картер 5 по передній прівалочной площині з'єднується болтами з картером маховика двигуна, а з задньої сторони до нього кріпиться картер коробки передач.

На автомобілі КамАЗ-4310 картер зчеплення виконаний так, що передній привалочної площиною він з'єднується болтами з картером маховика двигуна, а з задньої сторони до нього кріпиться картер коробки передач. Передній дільника коробки передач на автомобілі КамАЗ-4310 не встановлюється.

Фрикційне зчеплення сухе, дводискове з периферійним розташуванням натискних пружин. Ведучі та ведені частини зчеплення, деталі вимикального пристрою і натискні пружини 12 розміщені в розточці маховика під кожухом.

До провідних частин зчеплення відносяться маховик, середній ведучий диск натискний диск. Середній ведучий і натискний диски мають на зовнішній поверхні за чотири шпильки, які входять у пази на циліндричній поверхні маховика і передають на ведучі диски крутний момент від двигуна. При цьому одночасно забезпечується можливість осьового переміщення дисків.

До веденим частин зчеплення відносяться два ведених диска. Ведені диски сталеві, оснащені фрикційними накладками, виготовленими з азбестової композиції, з'єднуються зі своїми маточинами кожен через гаситель крутильних коливань пружинно-фрикційного типу.

Маточини ведених дисків встановлено на шліцах первинного вала переднього дільника передач. Між кожухом і натискним диском встановлені натискні пружини, під дією яких ведені диски затискаються між натискним диском і маховиком з сумарним зусиллям 10 500...12 200 Н (1050...1220 кгс).

Включає пристрій зчеплення складається з важелів вимикання, сполучених зовнішніми кінцями з натискним диском, а в середній частині з опорними вилками, які встановлені в кожусі, упорного кільця важелів вимикання і муфти виключення з підшипником, встановлених на циліндричній частині кришки підшипника первинного валу переднього дільника передач, і вилки вимикання, укріпленої на валу.

При включеному зчепленні крутний момент передається від маховика через шипове з'єднання на середній ведучий і натискний диски, потім на фрикційні накладки ведених дисків і через гасителі крутильних коливань на їхні маточини, які встановлені на первинному валу переднього дільника передач. Коли зчеплення включене, завзяте кільце важелів вимикання відходить від підшипника муфти вимикання 9 так, що утворюється зазор А — — 3,2...4,0 мм, що забезпечує повноту включення зчеплення.

Рис. 4.2. Сцепление автомобилей КамАЗ-5320 и КамАЗ-4310:
1 — маковик; 2 — средний ведущий диск; 3 — ведомый диск; 4 — нажимной диск; 6 — картер; 6 — кожух; 7 — опорная вилка; 8 — рычаг выключения; 9 — муфта выключения с подшипником; 10 — вилка выключения; 11 — упорное кольцо рычагов выключения; 12 — важимная пружина; А — зазор между упорным кольцом рычагов выключения и подшипником муфты выключения

При выключении сцепления муфта выключения с подшипником через упорное кольцо воздействует на внутренние концы рычагов выключения, которые поворачиваются на игольчатых подшипниках опорных вилок. Наружные концы рычагов выключения при этом оттягивают нажимной диск от заднего ведомого диска.

Рис. 4.3. Принципиальная схема соединения и размещение элементов привода управления сцеплением автомобилей КамАЗ-5320 и К.амАЗ-4310:
а — принципиальная схема соединения элементов привода; 6 — размещение и крепление элементов привода; 1 — педаль сцепления; 2 — главный цилиндр; 3 — цилиндр пневмоуси-лителя; 4 — следящее устройство пневмоусилителя; 5 — воздухопровод; 6 — рабочий гидравлический цилиндр; 7 —муфта выключения с подшипником; 8 — рычаг; 9 — шток; 10 — трубопроводы и шланги гидропривода

Средний ведущий диск с помощью рычажного автоматического механизма, смонтированного на диске, самоустанавливается в среднее положение между торцами нажимного диска и маховика, освобождая передний ведомый диск.Таким образом, между ведущими и ведомыми дисками сцепления при полном его выключении имеются зазоры, которые обеспечивают разъединение ведущих и ведомых частей и «чистоту» выключения сцепления.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner